پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 551
نویسنده : Alireza

 

 

 

با ارائه انواع سیستم های مدیریت محتوای سایت (CMS) که بسیاری از آنها نیز رایگان و متن باز (Open Source) هستند، دیگر نیازی نیست که هزینه هنگفتی برای طراحی سایت خود بپردازید. فقط کافی است تا کمی با کار طراحی سایت آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک سایت حرفه ای را با کمک یکی از این سی.ام.اس ها ایجاد کنید.

 

یکی از این CMS های رایگان، سیستم مدیریت محتوای دروپال میباشد.

 

در بین مدیران سایت های فارسی، سیستم Drupal بعد از WordPress و PhpNuke جزو پرطرفدار ترین سیستم های مدیریت وب سایت است. در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه دروپال فارسی و انگلیسی را دانلود کنید.



 

 

دانلود ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: طراحی و مدیریت سایت , ,



بازدید : 446
نویسنده : Alireza

مروزه اکثر طراحان و برنامه نویسان برای ساخت صفحات وب حرفه ای از روش های نوین و جدید استفاده می کنند. یکی از این روش ها استفاده از css در صفحات است که برای قالب بندی و طراحی اجزای صفحه از قبیل متن، تصویر، زمینه صفحه، کادرها و تقریباً هر چیزی که در طراحی صفحه استفاده می شود مورد استفاده قرار می گیرد و باعث کم حجم شدن کدهای دستوری نیز خواهد شد. با استفاده از نرم افزار Free CSS Toolbox 1.2 قادر خواهید بود تا با طی نمودن چهار مرحله یک Style Sheet حرفه ای و بدون باگ ایجاد کنید. در مرحله نخست از این چهار مرحله باید کدهای خود را وارد برنامه کنید که البته نرم افزار هم همراه شماست و با سیستم کدنویسی خودکار و تشخیص کد شما را در این راه کمک خواهد کرد.
در مرحله دوم، نرم افزار کدها را بررسی و اشکالات احتمالی آنها را برطرف کرده و با مرورگرهای قدیمی و جدید چک می کند. در مرحله سوم نرم افزار کدها را بازخوانی می کند و کدهای تکراری و خطوط اضافه را حذف و کدها را تا بالاترین حد فشرده می سازد تا تا بارگذاری آن با کمترین زمان صورت گیرد.
در مرحله نهایی نیز نرم افزار کدهای شما را با قوانین کنسرسیوم جهانی وب و قوانین CSS2.0 چک می کند و با رفع اشکالات احتمالی یک استایل شیت کاملا حرفه ای را به شما تحویل می دهد.دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: امنیت , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , طراحی و مدیریت سایت , ,



طراحی وب Web Gallery Wizard Pro 1.5.3113.1
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398
بازدید : 489
نویسنده : Alireza

Web Gallery Wizard Pro 1.5.3113.1

ساخت سریع و حرفه ای در عین حال ساده گالری تصاویر در وب.

دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل: ۷مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , طراحی و مدیریت سایت , ,



طراحی منوهای تحت وب با Blumentals Easy Button and Menu
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 581
نویسنده : Alireza

منوهای تحت وب را می توان با چند راه مختلف طراحی و در وب سایت ها با هرنوع تکنولوژی به کار برد. با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی منوهای ساده خلق کرد ، برنامه نویسی نمود و منوهای کشویی و یا ساده طراحی نمود و یا این که از نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده نمود. نرم افزارهایی که اصولا کارشان طراحی منوهای حرفه ای برای وب سایت ها می باشد. این دسته نرم افزارها قادرند تا منوهای جذاب و حرفه ای خلق کنند بدون این که حتی کوچکترین خطی کدنویسی شود ، این ابزارها به صورت خودکار کدهای لازم برای بهره برداری و استفاده در وب سایت ها را تولید می کنند. از نرم افزارهایی که در این زمینه بسیار قدرتمند عمل می کند می توان به Blumentals Easy Button & Menu Maker Pro اشاره نمود. نرم افزاری فوق العاده کامل و حرفه ای که با بهره گیری از محیط کاربری جذاب می تواند در استفاده آسان و سرعت عمل کاربر هم کمک زیادی نماید.
این نرم افزار قدرتمند قادر است تا منوها کاملا داینامیک و پویا خلق کند بدون این که کدنویسی خاصی انجام شود. بیش از 100 طرح آماده که هرکدام می توانند یک ایده جدید به کاربر ارائه دهند در نرم افزار گنجانده شده است. Blumentals Easy Button & Menu Maker Pro از قابلیت WYSIWYG که تمامی کارها را در محیط طراحی انجام می دهد بهره می برد ، از زبان های مختلف و زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند و به طور کلی شاید بتوان به اطمینان گفت یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه همین نرم افزار است.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , طراحی و مدیریت سایت , ,



طراحی وب با نرم افزار Xara Web Designer Premium
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 614
نویسنده : Alireza

 





















نرم افزارهای زیادی در زمینه طراحی وب وجود دارند ، شرکت های نرم افزاری متعددی هستند که  کار تولید نرم افزارهای طراحی وب را برعهده دارند ، تقریبا همه این نرم افزارها خصوصیات شبیه به هم دارند اما به طبع تعدادی از آن ها با دارا بودن قابلیت های متفاوت و مهم توانسته اند که خود را از بقیه جدا کرده و در رتبه بهتری قرار بگیرند. زمانی که نامی از نرم افزارهای طراحی وب به میان می آید اکثر کاربران به این نکته فکر می کنند که آیا به همین سادگی است که ما بتوانیم یک سایت طراحی کنیم ؟ طراحی که حتی یک خط هم کدنویسی و برنامه نویسی تحت وب را نمی توانیم انجام دهیم. پاسخ مثبت است ؛ زیرا با نرم افزارهایی که امروزه طراحی می شوند بدون دانستن هیچ زبان برنامه نویسی تحت وب می توان به سادگی کار طراحی یک سایت را انجام داد بدون این که کاربر بازدید کننده متوجه این مساله شود.

 

این نرم افزارها با محیط طراحی خود ابتدا به کاربر این قابلیت را می دهند تا طراحی های خود را انجام داده و سپس خود نرم افزار به صورت اتوماتیک کدها را به صورت هوشمند تولید می کند تا مرورگر قدرت پردازش آن ها را به سادگی داشته باشد.

Xara Web Designer

همانطور که از نامش هم پیداست محصول شرکت Xara بوده و ابزاری برای طراحی صفحات وب به شمار می رود ، اما هرکس محیط کاربری این نرم افزار را ببیند مطمئنا متعجب خواهد شد زیرا محیط این نرم افزار به ابزارهای گرافیکی بیشتر شبیه است تا نرم افزارهای طراحی وب . در حقیقت این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و طراح است که باید با نهایت سلیقه خود آنچه را در ذهن خود از یک صفحه وب می پروراند به روی نرم افزار آورده و با کمی رنگ بندی صحیح بهترین را نسبت به هدف خود طراحی کند.

 

در

Xara Web Designer

طراحی به سادگی می تواند تمامی Object هایی که به صورت معمول در یک صفحه وب یافت می شوند را به کار برده بدون این که حتی یک خط هم برنامه نویسی کند ، هرجایی از صفحه که بخواهد به مانند یک نرم افزار گرافیکی متن ، عکس و یا هر Object دیگری را به کار برد . این ابزار با طرح ها و قالب های آماده بسیار کمک زیادی در ایجاد طرح دلخواه را به کاربر می دهد ؛ به قول سایت سازنده کاربر این نرم افزار به اندازه رانندگی برای ماشین طراحی وب را بتواند انجام دهد ،  می تواند سایتی قدرتمند طراحی کند.  این مجموعه یک بسته نرم افزار کامل است ، اگر Photoshop  Dreamweaver و CuteFTP که سه نرم افزار برای طراحی ، کدنویسی و آپلود فایل هستند را در کنارهم قراردهیم یک مجموعه کامل برای طراحی وب بدست می آید ،

Xara Web Designer

کار همین سه نرم افزار را انجام می دهد. بسته ای که هم اکنون مقابل شما کاربران عزیزآسان دانلود قرار دارد ، مجموعه کامل این نرم افزار به همراه کرک در انتظار کاربران حرفه ای برای طراحی سایت هاست.


دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , طراحی و مدیریت سایت , ,



دانلود CoffeeCup Direct FTP v6.9 Retail
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 657
نویسنده : Alireza

پروتوکل ارتباطی FTP‌ یکی از رایج ترین درگاه ها برای کاربران و مدیران سایت ها محسوب می شود. به منظور برقراری ارتباط با سرورهایی که از درگاه FTP استفاده می کنند لازم است از نرم افزارهایی استفاده شود تا به راحتی بتوان کارآپلود و گاهی هم دانلود فایل ها را انجام داد به همین منظور ما نرم افزاری به نام CoffeeCup Direct FTP را پیشنهاد می دهیم که در عین سادگی و سرعت بسیار کارآمد و قدرتمند هم عمل می کند و به دلیل دارا بودن امکانات فراوان تقریبا همه می توانند از امکانات آن در راستای آپلود فایل های خود از محیط Local به سرور بهره بگیرند.
قابلیت هایی نظیر ویرایش مستقیم فایل ها و صفحات وب ، ادیتور مناسب برای اکثر زبان های اسکریپت نویسی ،‌سازگار با تقریبا تمامی پروتوکل ها ، آپلود سریع و آسان فایل ها ، تغییر سطح دسترسی ها و ده ها قابلیت دیگر را می توان در نسخه جدید CoffeeCup Direct FTP به وضوح مشاهده کرد. با توجه به حجم بسیار مناسبی که این نرم افزار دارد استفاده از آن را به شما پیشنهاد می دهیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار CoffeeCup Direct FTP v6.9 Retail:

- سازگار با تقریبا تمامی پروتوکل ها

 

- ویرایش ساده فایل ها و صفحات وب

 

- سرعت بالا در بارگزاری محتویات سرور

 

- پیش نمایش از تصاویر موجود در سرور

 

- قابلیت ساخت کاربران جداگانه

 

- امکان تغییر سطح دسترسی ها

 

- دانلود و آپلود فوق العاده ساده و سریع

 

- واسط کاربری ساده اما جذاب

 

- راهنمای قدرتمند نرم افزار برای ویرایش صفحات وب

 

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

- و ...

 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 5.39 مگابایت |

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

 لینک منبع


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , طراحی و مدیریت سایت , ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد